Iranian Agriculture News Agency

جهادگران استان سمنان مزار شهدا را گلباران کردند

همزمان با آغاز هفته جهاد کشاورزی جهادگران استان سمنان مزار شهدای این شهر را گلباران کردند.

جهادگران استان سمنان مزار شهدا را گلباران کردند

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، در این آیین غبارروبی گلباران مزار شهدا علاوه بر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و کارکنان این سازمان، مدیران کل دستگاه‌های تابعه و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان نیز حضور داشتند.

کارکنان سازمان جهاد کشاورزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ۱۱۸ شهید جهادگر استان سمنان، یاد و خاطره سایر شهدا از جمله شهدای خدمت، شهدای امنیت، شهدای سلامت و امام شهدا را گرامی داشتند.

محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این آیین گفت: امنیت و آسایش امروز ما مدیون خون شهداست که همه باید یاد و خاطره این دلاورمردان را برای همیشه در جامعه زنده نگهداریم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر این استان افزود: شهدا سرمایه‌های این مرز و بوم هستند و باید راه آنها که راه حفظ ارزش‌های انقلاب است حفظ شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نقش مهم سنگرسازان بی‌سنگر در هشت سال دفاع مقدس گفت: جهادگران استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس نقش بی بدیل و بی‌نظیری داشتند و در این راه ۱۱۸ شهید را تقدیم انقلاب کردند.

عبدالله قربانیان نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور مردمی، به ادامه مسیر خدمت جهادی اشاره کرد و گفت: انتخابات پیش رو فرصتی دیگر برای مردم قدرشناس ایران است تا به دنیا ثابت کنند راه و روش رئیس جمهور شهید ادامه دار خواهد بود.

قرائت قرآن و زیارت عاشورا، مداحی، سخنرانی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و عطرافشانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا برخی از برنامه‌های این مراسم است.

 

خبرنگار: آذر پژمان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید