Iranian Agriculture News Agency

عسکری نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی:

مراجعه 1169 نفر به میز ارتباطات مردمی جهاد کشاورزی فارس

نماینده تام‌الاختیار وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طول برگزاری سه روز میز ارتباطات مردمی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس هزار و 169 نفر به این میز مراجعه که همکاران خدوم جهاد کشاورزی فارس با صعه صدر پاسخگوی این عزیزان بودند.

مراجعه 1169 نفر به میز ارتباطات مردمی جهاد کشاورزی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، محسن عسکری در پایان برگزاری میز ارتباطات مردمی جهاد کشاورزی این استان بیان کرد: بیشترین فراوانی مراجعین به ترتیب مرتبط با بحث تسهیلات در حوزه‌های کشاورزی، حوزه امور اراضی و منابع طبیعی و درخواست اشتغال فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی و مدیریت منابع انسانی بود.

این مقام مسئول با اذعان به اینکه مراجعین حوزه بهبود تولیدات دامی و تولیدات گیاهی به لحاظ فراوانی مراجعین در رده‌های بعدی به این میز بودند، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری انجام داده این درخواست‌ها و دستورات ذیل آن در سامانه‌ای تحت عنوان 111 سامد درج و ثبت خواهد شد.

وی بابیان اینکه کد پیگیری برای مجموعه متقاضیان و مراجعین به میز ارتباطات مردمی پیامک خواهد شد، افزود: این افراد می‌توانند با درج آن در سامانه سامد پیگیر مراحل اجرای دستوراتی که ذیل درخواست خود داشتند را داشته باشند.

عملکرد روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس تحسین‌برانگیز بود

نماینده تام‌الاختیار وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از مجموعه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به جهت اینکه در راستای این سفر با توجه به ابلاغیه‌ای که نهاد محترم ریاست‌جمهور داشت سفر چهار نفر از معاونین وزیر و مقام عالی وزارت را داشتیم که پوشش خبری خوبی انجام شد.

وی با اذعان به اینکه در سفر به استان فارس حجم عملیات بسیار گسترده‌ای انجام شد، افزود: با مجموعه اقدامات روابط عمومی ارتباطات مردمی بسیار مناسبی شکل گرفت و مجموعه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بسیار خوب عمل کرد که جای قدردانی دارد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی استان فارس در این سفر از ابزارهای اطلاع‌رسانی و خبری در همه ابعاد به بهترین شکل توانست استفاده کند. ازجمله ویژه‌نامه و بسته خبری داشتیم و اخباری که به‌صورت دقیق در همه ابعاد از سفرهای معاونین وزیر و از میز ارتباطات و شخص وزیر لحظه‌به‌لحظه خبرهای خیلی خوبی رسید. امیدواریم شاهد ارتقاء این بخش در مجموعه جهاد کشاورزی استان فارس باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید