Iranian Agriculture News Agency

همزمان با هفته جهاد کشاورزی برگزار شد؛

آئین اختتامیه دومین دوره مسابقات جشنواره ورزشی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی

همزمان با هفته جهاد کشاورزی آئین اختتامیه دومین دوره مسابقات جشنواره ورزشی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در ساری برگزار شد.

آئین اختتامیه دومین دوره مسابقات جشنواره ورزشی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، همزمان با هفته جهاد کشاورزی، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات جشنواره ورزشی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با حضور رئیس، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، سرپرست اداره کل منابع طبیعی استان- ساری، مسئول اداره رفاه وزارت جهاد کشاورزی، مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی جهادگران، مسئول تربیت بدنی وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولان ستادی، استانی و شهرستانی در مرکز استان مازندران برگزار شد.

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با حضور هشت تیم در رشته‌های فوتسال و  والیبال به مدت هفت روز در استان مازندران برگزار شد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها اردبیل به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال رسید و تیم‌های فارس، کردستان و سازمان تحقیقات در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در مسابقات والیبال جام قهرمانی در خانه ماند و مازندران به مقام نخست این دوره از رقابت‌ها دست یافت و تیم‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، گیلان و سازمان تحقیقات به عناوین دوم تا چهارم دست یافتند.

بابک مومنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن تبریک فرارسیدن عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر، گفت: امیدوارم مازندران توانسته باشد میزبان شایسته‌ای برای این دوره از رقابت‌ها بوده باشد.

وی خاطر نشان کرد: سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در برگزاری این گونه جشنواره‌ها نشان از این دارد که ایجاد روحیه شور و نشاط و شادابی و ارتقاء همدلی در بین کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از اولویت‌های مهم این وزارتخانه محسوب می‌شود.

 

خبرنگار: محمد تقی طاهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید