Iranian Agriculture News Agency

هماهنگی دستگاه‌های متولی در اجرای رفع تداخلات اراضی ضروری است

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: هماهنگی و هم‌افزایی همه دستگاه‌های متولی در اجرای دقیق و سریع‌تر رفع تداخلات و صدور اسناد اراضی کشاورزی ضروری است.

هماهنگی دستگاه‌های متولی در اجرای رفع تداخلات اراضی ضروری است

به گزارش ایانا به نقل از سازمان امور اراضی کشور، رضا افلاطونی صبح امروز در شصت و سومین نشست ستاد هماهنگی رفع تداخلات، صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: هماهنگی و هم‌افزایی همه دستگاه‌های متولی در اجرای رفع تداخلات و صدور اسناد اراضی کشاورزی ضروری است و امیدواریم با هماهنگی بیشتر، سرعت و دقت اجرای رفع تداخلات افزایش یابد و این کار بزرگ در موعد مقرر به اتمام برسد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم عکس‌های هوایی مورد نیاز استان‌هایی که مشکل کمبود عکس دارند، را تأمین کنیم و با هماهنگی‌های صورت گرفته این تصاویر به زودی در اختیار این استان‌ها قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: باید به مساحت اراضی مشمول رفع تداخلات در استان‌ها دقت شود و قرارداد منعقد شده با شرکت‌های مشاور نباید بیشتر از مساحت اراضی مشمول باشد.

گفتنی است؛ شصت و سومین نشست ستاد هماهنگی رفع تداخلات، صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی با حضور رئیس سازمان امور اراضی کشور، معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، نمایندگان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و وزارت اقتصاد و دارایی، معاونان و مدیران سازمان به صورت حضوری و رؤسای سازمان جهاد کشاورزی و مدیران امور اراضی استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و گلستان به صورت وبیناری در سازمان امور اراضی کشور برگزار شد.

 

منتشکننده خبر: زینب سادات حسینی فر

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید